Hati pontianak (vampire) di jual kat eBay

Tuesday, December 28, 2010

Nama vampire Auguste Delagrange. Kene "bunuh" pada 1912 Delagrange menyebabkan kematian lebih 40 orang di US masa tu. Hantu ni di atasi oleh paderi Roman Catholic dan bomoh Voodoo Hougan kununnya. Hasilnye jantung encik puntianak ni di awet kununnya betul2 la benda ni kena bunuh.. dan di simpan dalam kotak 5 inci tinggi dan 8 inci lebar, 11 inci panjang dengan nota di atasnya.

berminat? Beli le di eBay.. warranty setahun hehe





Share/Bookmark

3 comments:

Cik Mimie said...

ahakz, cam menakutkan jer...huhuhu

Afizz said...

Uik? bukan ke kalau nak bunuh pontianak kena paku leher? kenapa jantungnya pulak yang berlobang....? XD

Mabuk! said...

Ntah,
Aku pun pelik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...